1.10.2012

Aladdin and I









Models: Laura and Caroline


The Turban is a classic hat which is been used since for ever, by some of the most sexy and confidence women in the world like Audrey Hepburn and Sophia Loren (picture 4)
We really do love the turban right know because it is so simple and wearing it, is an easy way to make your look a little more personal, elegant and chic.


The winter is so much more than just cool weather, snow and darkness. Theres also a spirit of some vintage and glamour. We really want to bring that spirit out, and our dear friend Caroline (picture 3) helped us.


11 kommentarer:

  1. WOW! Super fed blog:)
    Håber du vil kig forbi min og evt. blive fast læser:)
    http://annanguyens.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej Laura og Caroline :) Superfin blog, er helt obsessed med de der Jeffrey Campbell-sko! Jeg er blevet fast læser, det kunne være fedt hvis I gad, at følge min blog :) Kisses.

    www.annemetteannemette.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej Anna og Annamette, tusinde tak, vi skal med glæde kigge forbi jeres blogge: )

    /laura

    SvarSlet
  4. Piger, jeres blog er virkeligt fantastisk.
    I tager begge to meget smukke billeder, har sans for mode og er begge to skidesmukke! Jeg har lige fundet jeres blog og det er jeg meget meget glad for.

    Tusind kram, Maya ♥

    SvarSlet
  5. Maya, tusinde tusinde tak, både Josephine og jeg er super glade for din positive respons, som vi begge sætter stor, stor pris på!<3


    /Laura

    SvarSlet
  6. Hej, super lækker blog!
    Kig gerne forbi min modeblog fashion-fantastic.com
    Laura

    SvarSlet
  7. I love how you've made the turban look really elegant <3
    Flower,x.
    http://thebobblyrainbowsocks.blogspot.com/
    http://thebobblyrainbowsocks.blogspot.com/
    http://thebobblyrainbowsocks.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Hej Laura! Tusinde tak for komplimenten!
    Det er vi begge meget glade for høre;)
    /Josephine

    SvarSlet
  9. Hi Flower;)
    Thank you very much!!!!
    /Josephine

    SvarSlet